I my máme starost a vnímáme opatření, která již jsou opět nastavena a která vláda s největší pravděpodobností ještě chystá. I přesto, že situace opět nevypadá velice příznivě, pro Vás ale máme jedno ujištění.
Vzhledem k tomu, že se nás často ptáte, jak je tomu v případě, že dítě nemůže dojít na kroužek, protože je například nachlazené, ráno mělo o trochu zvýšenou teplotu, pokašlává … jsme se rozhodli Vám takto všem dát vědět, s čím u nás můžete vždy počítat.
Tím je férový přístup. Proto pokud se omlouváte z lekcí kvůli nemoci, je samozřejmostí, že dostanete možnost náhrady dané lekce. Ale jak?
To samé pak platí i pro případ, že by se opět zavedla opatření, která Vám nebudou dovolovat přijít na kroužek či jinou objednanou aktivitu ve Smart Bricks®.
Proto se, prosím, nebojte, že byste v důsledku této bezprecedentní situace přišli o kroužek i o zaplacené peníze. Veškerá domluva ve Smart Bricks® je individuální a my si myslíme, že se vždy dokážeme dohodnout tak, abyste Vy jako naši zákazníci byli spokojeni.